‘Met het Vision online platform spelen wij in op de veranderende informatiebehoefte en communicatievormen van onze klanten en relaties. We willen graag onze kennis van keramische producten en bouwoplossingen delen met verschillende gebruikers’, aldus marketingmanager Tanja Bongers van Wienerberger. ‘Met dit online platform wil Wienerberger inspireren en informeren over de mogelijkheden van keramische bouwmaterialen voor hoogwaardige bouwoplossingen. Actuele voorbeeldprojecten brengen we in beeld. Deze toepassingen en inspiratievoorbeelden worden beschreven door vakgenoten om lezers inzicht te geven in de overwegingen die tijdens het ontwerp- en keuzeproces een rol hebben gespeeld.’
Wienerberger besteedt daarnaast aandacht aan de technische realiseerbaarheid van keramische bouwoplossingen, passend bij actuele marktbehoeftes en bouwtechnieken. Aan de hand van achtergrondartikelen gaat het bedrijf ook in op nieuwe bouwontwikkelingen en trends, onderbouwd met onderzoeksinformatie en feiten.
Daarnaast bevat het online platform ook alle eerder verschenen edities van de papieren Vision. Een speciaal gedeelte is ingericht voor de Wienerberger Brick Awards ter inspiratie. Wienerberger roept gebruikers op via vision.wienerberger.nl feedback te geven op projecten en informatie en hun ervaringen met keramische bouwmaterialen te delen via de sociale media.
En dan is het al weer december, de laatste maand van het jaar. Het wordt…
Na een rustige periode ziet Hamers Metaalbewerking uit Tilburg de vraag weer aantrekken. Het maakbedrijf…
Harry Hersbach Tools, leverancier van gereedschap voor de metaalverwerkende industrie, staat voor een verhuizing van…
De wereldwijde staalproductie liet in september een stijging zien van 0,6 procent ten opzichte van…
Hoekman RVS wil de productieprocessen in lasersnijden, kanten, afwerken, walsen en lassen naar een hoger…
Machinefabriek Wetech op industrieterrein De Horsel in Nuth breidt haar assemblagehal uit. De fabriek is…