Weer veel belangstelling voor de workshop ‘Beter scoren met uw website’ tijdens TIV en Metavak 2012

Ruim vijftig deelnemers werden door Henk Meijerink, salesmanager online, op de hoogte gebracht van de laatste ontwikkelingen op het internet. ‘Bij de toepassing van internet is de klant in de lead. Als hij zoekt naar producten of diensten moet je als bedrijf zichtbaar zijn. Immers, iemand die gaat zoeken, heeft een bepaalde interesse. Als bedrijf moet je dan zo hoog mogelijk en op de eerste pagina met getoonde resultaten staan.’

Drieluik

Met diverse voorbeelden gaf Meijerink aan hoe er een goede positie kan worden behaald. Aan de andere kant blijft het, kijkend naar Vraag en Aanbod, een drieluik, vooral in de brede maakindustrie. Het is de combinatie tussen de krant, nieuwsbrieven en internet die klanten van informatie voorziet.’

Rolf Elling

Recent Posts

Blog Rolf Elling: Zorg voor enige houvast

En dan is het al weer december, de laatste maand van het jaar. Het wordt…

1 jaar ago

Hoogprecisiespecialist ziet vraag aantrekken en investeert in machinepark

Na een rustige periode ziet Hamers Metaalbewerking uit Tilburg de vraag weer aantrekken. Het maakbedrijf…

1 jaar ago

Verhuizing vormt sluitstuk transitie Harry Hersbach Tools

Harry Hersbach Tools, leverancier van gereedschap voor de metaalverwerkende industrie, staat voor een verhuizing van…

1 jaar ago

Wereldwijde staalproductie nagenoeg gelijk

De wereldwijde staalproductie liet in september een stijging zien van 0,6 procent ten opzichte van…

1 jaar ago

Stap voorwaarts voor Hoekman met vierde locatie

Hoekman RVS wil de productieprocessen in lasersnijden, kanten, afwerken, walsen en lassen naar een hoger…

1 jaar ago

Nieuwe assemblagehal voor Wetech

Machinefabriek Wetech op industrieterrein De Horsel in Nuth breidt haar assemblagehal uit. De fabriek is…

1 jaar ago