Wat zijn de juiste keywords voor mijn website, hoe kom je daarachter en hoe zorg je dat ze op de goede plek terugkomen? Op deze en meer vragen kregen de aanwezigen bij de workshop ‘Omzet scoren met Google’ antwoord.
Marketeer Rutger Terwel van MYbusinessmedia: ‘Je merkt dat het een hot item is in onze branche en dat veel ondernemers worstelen met de vraag hoe zij hun bedrijf online goed op de kaart kunnen zetten.’
Jeroen Kop van Kermad Machinebouw, bouwer van industriële reinigingsmachines, deed de nodige nieuwe kennis op: ‘Ik vond het een erg zinvolle workshop. Je krijgt een aantal concrete handvatten. Handig voor ons, want we onderhouden zelf onze website. Een voorbeeld? Dat je foto’s op de site een goede naam geeft en dat een duidelijke index van productnamen en merknamen erg belangrijk is.’
En dan is het al weer december, de laatste maand van het jaar. Het wordt…
Na een rustige periode ziet Hamers Metaalbewerking uit Tilburg de vraag weer aantrekken. Het maakbedrijf…
Harry Hersbach Tools, leverancier van gereedschap voor de metaalverwerkende industrie, staat voor een verhuizing van…
De wereldwijde staalproductie liet in september een stijging zien van 0,6 procent ten opzichte van…
Hoekman RVS wil de productieprocessen in lasersnijden, kanten, afwerken, walsen en lassen naar een hoger…
Machinefabriek Wetech op industrieterrein De Horsel in Nuth breidt haar assemblagehal uit. De fabriek is…