Vraag en Aanbod workshop ‘Omzet scoren met Google’ trekt volle zaal

Wat zijn de juiste keywords voor mijn website, hoe kom je daarachter en hoe zorg je dat ze op de goede plek terugkomen? Op deze en meer vragen kregen de aanwezigen bij de workshop ‘Omzet scoren met Google’ antwoord.

Marketeer Rutger Terwel van MYbusinessmedia: ‘Je merkt dat het een hot item is in onze branche en dat veel ondernemers worstelen met de vraag hoe zij hun bedrijf online goed op de kaart kunnen zetten.’

Kermad Machinebouw

Jeroen Kop van Kermad Machinebouw, bouwer van industriële reinigingsmachines, deed de nodige nieuwe kennis op: ‘Ik vond het een erg zinvolle workshop. Je krijgt een aantal concrete handvatten. Handig voor ons, want we onderhouden zelf onze website. Een voorbeeld? Dat je foto’s op de site een goede naam geeft en dat een duidelijke index van productnamen en merknamen erg belangrijk is.’

De redactie

Recent Posts

Blog Rolf Elling: Zorg voor enige houvast

En dan is het al weer december, de laatste maand van het jaar. Het wordt…

1 jaar ago

Hoogprecisiespecialist ziet vraag aantrekken en investeert in machinepark

Na een rustige periode ziet Hamers Metaalbewerking uit Tilburg de vraag weer aantrekken. Het maakbedrijf…

1 jaar ago

Verhuizing vormt sluitstuk transitie Harry Hersbach Tools

Harry Hersbach Tools, leverancier van gereedschap voor de metaalverwerkende industrie, staat voor een verhuizing van…

1 jaar ago

Wereldwijde staalproductie nagenoeg gelijk

De wereldwijde staalproductie liet in september een stijging zien van 0,6 procent ten opzichte van…

1 jaar ago

Stap voorwaarts voor Hoekman met vierde locatie

Hoekman RVS wil de productieprocessen in lasersnijden, kanten, afwerken, walsen en lassen naar een hoger…

1 jaar ago

Nieuwe assemblagehal voor Wetech

Machinefabriek Wetech op industrieterrein De Horsel in Nuth breidt haar assemblagehal uit. De fabriek is…

1 jaar ago