Het frame bestaat uit drie delen die in het weekend per stuk naar straal- en coatingbedrijf Sanders in Den Helder zijn vervoerd. Na behandeling bij Sanders gaat het frame met een bevoorradingsschip naar de definitieve lokatie op de bodem van de Noordzee.
Omdat het frame breder is dan de dieplader en langer dan 15 meter, kreeg het transport voor en achter de vrachtwagen een begeleidingsvoertuig mee. Het transport werd uitgevoerd door de Helderse vestiging van transportbedrijf Winder Limmen.
En dan is het al weer december, de laatste maand van het jaar. Het wordt…
Na een rustige periode ziet Hamers Metaalbewerking uit Tilburg de vraag weer aantrekken. Het maakbedrijf…
Harry Hersbach Tools, leverancier van gereedschap voor de metaalverwerkende industrie, staat voor een verhuizing van…
De wereldwijde staalproductie liet in september een stijging zien van 0,6 procent ten opzichte van…
Hoekman RVS wil de productieprocessen in lasersnijden, kanten, afwerken, walsen en lassen naar een hoger…
Machinefabriek Wetech op industrieterrein De Horsel in Nuth breidt haar assemblagehal uit. De fabriek is…