De campagne is gelinkt aan Alklima Collega , waar Alklima naast trainingen en workshops ook de officieel erkende MBO-3 opleiding Inspectiemonteur Koudetechniek verzorgd.
Naast het vragen van waardering heeft de campagne ook tot doel om jongeren te tonen dat werken in de klimaattechniek leuk is. Alklima wil hiermee jongeren enthousiast maken om bij te dragen aan het thema energietransitie.
Tijdens Building Holland zal de website www.vakheld.nl live gaan, hier kunnen installateurs hun collega’s aanmelden. De deelnemers worden een jaar lang gevolgd door Alklima, in november worden de vakhelden bekend gemaakt tijdens de jaarlijkse Alklima Winter barbecue, onder het motto ‘Geen energietransitie zonder technische vakhelden.’
En dan is het al weer december, de laatste maand van het jaar. Het wordt…
Na een rustige periode ziet Hamers Metaalbewerking uit Tilburg de vraag weer aantrekken. Het maakbedrijf…
Harry Hersbach Tools, leverancier van gereedschap voor de metaalverwerkende industrie, staat voor een verhuizing van…
De wereldwijde staalproductie liet in september een stijging zien van 0,6 procent ten opzichte van…
Hoekman RVS wil de productieprocessen in lasersnijden, kanten, afwerken, walsen en lassen naar een hoger…
Machinefabriek Wetech op industrieterrein De Horsel in Nuth breidt haar assemblagehal uit. De fabriek is…