‘Bij Tempo-Team vinden we dat werkgevers meer gebruik zouden moeten maken van de kennis en ervaring van 45-plussers’, zegt de voice-over. In onderstaand filmpje wordt dat duidelijk gemaakt door jeugdige lassers op de hak te nemen.
De commercial ‘Jacht‘ voor Tempo-Team werd gemaakt door reclamebureau TBWANeboko .
En dan is het al weer december, de laatste maand van het jaar. Het wordt…
Na een rustige periode ziet Hamers Metaalbewerking uit Tilburg de vraag weer aantrekken. Het maakbedrijf…
Harry Hersbach Tools, leverancier van gereedschap voor de metaalverwerkende industrie, staat voor een verhuizing van…
De wereldwijde staalproductie liet in september een stijging zien van 0,6 procent ten opzichte van…
Hoekman RVS wil de productieprocessen in lasersnijden, kanten, afwerken, walsen en lassen naar een hoger…
Machinefabriek Wetech op industrieterrein De Horsel in Nuth breidt haar assemblagehal uit. De fabriek is…