Marketeers in technische bedrijven richten zich hiermee op strategische issues in hun bedrijf. Met deze thema’s gaat het regelrecht om waardecreatie voor klanten en voor de eigen onderneming. De thema’s laten zien dat de marketingfunctie in technische ondernemingen zich voornamelijk bezig houdt/moet houden met het zoeken, creëren en verankeren van onderscheidend vermogen. Steeds meer technische ondernemingen zien in dat hun duurzaam concurrentievoordeel niet alleen in de techniek ligt, maar dat de echte concurrentiekracht pas ontstaat wanneer de technische competenties worden gecombineerd met onder andere marketingcompetenties.
En dan is het al weer december, de laatste maand van het jaar. Het wordt…
Na een rustige periode ziet Hamers Metaalbewerking uit Tilburg de vraag weer aantrekken. Het maakbedrijf…
Harry Hersbach Tools, leverancier van gereedschap voor de metaalverwerkende industrie, staat voor een verhuizing van…
De wereldwijde staalproductie liet in september een stijging zien van 0,6 procent ten opzichte van…
Hoekman RVS wil de productieprocessen in lasersnijden, kanten, afwerken, walsen en lassen naar een hoger…
Machinefabriek Wetech op industrieterrein De Horsel in Nuth breidt haar assemblagehal uit. De fabriek is…