Guerrilla marketing genereert veel publicitaire aandacht tegen lage kosten. Met snelle, humoristische of shockerende campagnes baart een bedrijf opzien. Media raken geïnteresseerd en de publiciteit die dat oplevert brengt bedrijven in contact met hun doelgroep. Door guerrilla marketing leggen ondernemingen een succesvolle hinderlaag en daarna is het: inpakken en wegwezen. ‘Klein budget, groot succes. Ook iets voor u? Op onze Ondernemers Update willen we u daarvan overtuigen. In een paar uur tijd praten deskundigen en collega-ondernemers u helemaal bij over dit onderwerp. Kort maar krachtig en vooral praktisch van aard.’
Hoofdspreker is Martijn Aslander; een bekende spreker op het terrein van communicatie, marketing, klantwaarde en creativiteit. Hij geeft in zijn interactieve presentatie tal van voorbeelden van guerrilla marketing en tips en trucs voor geslaagde acties. Martijn zal de deelnemers voorzien van inspiratiemateriaal dat zij direct in de praktijk kunnen toepassen.
Daarna neemt Hubert van Wensen, Chief Guerrilla Officer bij reclamebureau Lowe & Draft, het woord. Hubert vertaalt het verhaal van Martijn in een concreet stappenplan.
Ondernemer Huib Edixhoven, eigenaar van wijn-site Vindict.com, legt uit hoe hij guerrilla marketing in de praktijk heeft toegepast.
En dan is het al weer december, de laatste maand van het jaar. Het wordt…
Na een rustige periode ziet Hamers Metaalbewerking uit Tilburg de vraag weer aantrekken. Het maakbedrijf…
Harry Hersbach Tools, leverancier van gereedschap voor de metaalverwerkende industrie, staat voor een verhuizing van…
De wereldwijde staalproductie liet in september een stijging zien van 0,6 procent ten opzichte van…
Hoekman RVS wil de productieprocessen in lasersnijden, kanten, afwerken, walsen en lassen naar een hoger…
Machinefabriek Wetech op industrieterrein De Horsel in Nuth breidt haar assemblagehal uit. De fabriek is…