We kunnen wel denken dat we het goed doen, maar is dat ook echt zo?’ Servicemanager Wim de Vries geeft met de vraagstelling eigenlijk meteen het antwoord. ‘We weten het niet precies. Daarom gaan we het meten. Alleen dan kan je ook werken aan een eventueel gewenste verbetering van de servicekwaliteit en de tevredenheid van de klant.’
Still garandeert een 24-uurs service, 7 dagen in de week. Indien na een storingsmelding een monteur gewenst is, belooft Still dat de monteur er binnen 4 uur is. Juist wat dit aspect betreft wil Still graag weten hoe de serviceafdeling presteert en hoe de klanten dat ervaren. Maar ook andere servicegerelateerde zaken horen tot het onderzoek, zoals de afhandeling aan de telefoon, de kwaliteit van het werk en de duidelijkheid van de factuur.
Vanaf midden oktober loopt het pilot-onderzoek waarbij een select aantal klanten wordt benaderd. Als de pilot slaagt gaat Still er vanaf het einde van 2009 op grotere schaal mee verder.
En dan is het al weer december, de laatste maand van het jaar. Het wordt…
Na een rustige periode ziet Hamers Metaalbewerking uit Tilburg de vraag weer aantrekken. Het maakbedrijf…
Harry Hersbach Tools, leverancier van gereedschap voor de metaalverwerkende industrie, staat voor een verhuizing van…
De wereldwijde staalproductie liet in september een stijging zien van 0,6 procent ten opzichte van…
Hoekman RVS wil de productieprocessen in lasersnijden, kanten, afwerken, walsen en lassen naar een hoger…
Machinefabriek Wetech op industrieterrein De Horsel in Nuth breidt haar assemblagehal uit. De fabriek is…