Seminar helpt industrie met social media

Het seminar focust op de inzet van social media in het commerciële- en marketingproces van technische producten en diensten. Behalve dat deelnemers wegwijs worden gemaakt in de wereld van Twitter, LinkedIn, YouTube en Facebook, krijgen ze ook handreikingen om met social media te beginnen. ‘Concrete voorbeelden maken het voor bedrijven die technische diensten en producten leveren makkelijker om met social media aan de slag te gaan’, zegt een van de sprekers, industrieel marketeer Jos Fleischeuer. Ook komen twee praktijkcases aan de orde. Eén daarvan is Jan Willem Kaaijk van Nico Kaaijk Metaalbewerking. Hij illustreert welke resultaten het bedrijf realiseert met de inzet van social media.

De redactie

Recent Posts

Blog Rolf Elling: Zorg voor enige houvast

En dan is het al weer december, de laatste maand van het jaar. Het wordt…

1 jaar ago

Hoogprecisiespecialist ziet vraag aantrekken en investeert in machinepark

Na een rustige periode ziet Hamers Metaalbewerking uit Tilburg de vraag weer aantrekken. Het maakbedrijf…

1 jaar ago

Verhuizing vormt sluitstuk transitie Harry Hersbach Tools

Harry Hersbach Tools, leverancier van gereedschap voor de metaalverwerkende industrie, staat voor een verhuizing van…

1 jaar ago

Wereldwijde staalproductie nagenoeg gelijk

De wereldwijde staalproductie liet in september een stijging zien van 0,6 procent ten opzichte van…

1 jaar ago

Stap voorwaarts voor Hoekman met vierde locatie

Hoekman RVS wil de productieprocessen in lasersnijden, kanten, afwerken, walsen en lassen naar een hoger…

1 jaar ago

Nieuwe assemblagehal voor Wetech

Machinefabriek Wetech op industrieterrein De Horsel in Nuth breidt haar assemblagehal uit. De fabriek is…

1 jaar ago