Het seminar focust op de inzet van social media in het commerciële- en marketingproces van technische producten en diensten. Behalve dat deelnemers wegwijs worden gemaakt in de wereld van Twitter, LinkedIn, YouTube en Facebook, krijgen ze ook handreikingen om met social media te beginnen. ‘Concrete voorbeelden maken het voor bedrijven die technische diensten en producten leveren makkelijker om met social media aan de slag te gaan’, zegt een van de sprekers, industrieel marketeer Jos Fleischeuer. Ook komen twee praktijkcases aan de orde. Eén daarvan is Jan Willem Kaaijk van Nico Kaaijk Metaalbewerking. Hij illustreert welke resultaten het bedrijf realiseert met de inzet van social media.
En dan is het al weer december, de laatste maand van het jaar. Het wordt…
Na een rustige periode ziet Hamers Metaalbewerking uit Tilburg de vraag weer aantrekken. Het maakbedrijf…
Harry Hersbach Tools, leverancier van gereedschap voor de metaalverwerkende industrie, staat voor een verhuizing van…
De wereldwijde staalproductie liet in september een stijging zien van 0,6 procent ten opzichte van…
Hoekman RVS wil de productieprocessen in lasersnijden, kanten, afwerken, walsen en lassen naar een hoger…
Machinefabriek Wetech op industrieterrein De Horsel in Nuth breidt haar assemblagehal uit. De fabriek is…