Als nieuw institutioneel merk moet Adfors de marketingstrategie van de Groep Saint-Gobain in de sectoren bouw en woonmilieu gaan verhogen, sectoren waarin zij met textielverstevigingsproducten en glasvezel werkzaam is.
Onder Adfors zijn de activiteiten bij elkaar gebracht die werden uitgevoerd door Saint-Gobain Technical Fabrics, zoals Vetrotex (glasvezel), Adfors Industrial Fabrics (technische halffabricaten) en Adfors Construction Products (verstevigingsproducten voor het woonmilieu en infrastructuren).
De korte en nieuwe naam biedt een internationale uitstraling aan de onderneming, terwijl zijn communicatie naar alle markten, klanten en prospects wordt geconsolideerd en vereenvoudigd.
Als opvolger van Saint-Gobain Technical Fabrics wil men met de naam Adfors het merk rond een sterke visuele identiteit bevestigen, ondersteund door de internationale bekendheid van de Groep Saint-Gobain.
En dan is het al weer december, de laatste maand van het jaar. Het wordt…
Na een rustige periode ziet Hamers Metaalbewerking uit Tilburg de vraag weer aantrekken. Het maakbedrijf…
Harry Hersbach Tools, leverancier van gereedschap voor de metaalverwerkende industrie, staat voor een verhuizing van…
De wereldwijde staalproductie liet in september een stijging zien van 0,6 procent ten opzichte van…
Hoekman RVS wil de productieprocessen in lasersnijden, kanten, afwerken, walsen en lassen naar een hoger…
Machinefabriek Wetech op industrieterrein De Horsel in Nuth breidt haar assemblagehal uit. De fabriek is…