De reeds aanwezige technische kennis wordt gebundeld, waardoor klanten kunnen rekenen op een goed onderbouwd advies. Daarnaast zal de bereikbaarheid sterk verbeteren. ‘Door deze centralisatie kan Onexis nog beter aansluiten op de klantbehoeften’, aldus René Vermeulen, commercieel directeur van Onexis.
De klanten van Onexis blijven gebruikmaken van de lokale aanwezigheid van het Rexel Nederland netwerk met 22 locaties, voor bijvoorbeeld het afhalen van goederen. Ook blijven de accountmanagers van Onexis lokaal volop aanwezig.
Om het team van het centrale Customer Service Center te versterken, zoekt Onexis high professionals met sterke industriële kennis.
En dan is het al weer december, de laatste maand van het jaar. Het wordt…
Na een rustige periode ziet Hamers Metaalbewerking uit Tilburg de vraag weer aantrekken. Het maakbedrijf…
Harry Hersbach Tools, leverancier van gereedschap voor de metaalverwerkende industrie, staat voor een verhuizing van…
De wereldwijde staalproductie liet in september een stijging zien van 0,6 procent ten opzichte van…
Hoekman RVS wil de productieprocessen in lasersnijden, kanten, afwerken, walsen en lassen naar een hoger…
Machinefabriek Wetech op industrieterrein De Horsel in Nuth breidt haar assemblagehal uit. De fabriek is…