Rexel Nederland versterkt industriële tak

De reeds aanwezige technische kennis wordt gebundeld, waardoor klanten kunnen rekenen op een goed onderbouwd advies. Daarnaast zal de bereikbaarheid sterk verbeteren. ‘Door deze centralisatie kan Onexis nog beter aansluiten op de klantbehoeften’, aldus René Vermeulen, commercieel directeur van Onexis.

De klanten van Onexis blijven gebruikmaken van de lokale aanwezigheid van het Rexel Nederland netwerk met 22 locaties, voor bijvoorbeeld het afhalen van goederen. Ook blijven de accountmanagers van Onexis lokaal volop aanwezig.

Om het team van het centrale Customer Service Center te versterken, zoekt Onexis high professionals met sterke industriële kennis.

De redactie

Recent Posts

Blog Rolf Elling: Zorg voor enige houvast

En dan is het al weer december, de laatste maand van het jaar. Het wordt…

1 jaar ago

Hoogprecisiespecialist ziet vraag aantrekken en investeert in machinepark

Na een rustige periode ziet Hamers Metaalbewerking uit Tilburg de vraag weer aantrekken. Het maakbedrijf…

1 jaar ago

Verhuizing vormt sluitstuk transitie Harry Hersbach Tools

Harry Hersbach Tools, leverancier van gereedschap voor de metaalverwerkende industrie, staat voor een verhuizing van…

1 jaar ago

Wereldwijde staalproductie nagenoeg gelijk

De wereldwijde staalproductie liet in september een stijging zien van 0,6 procent ten opzichte van…

1 jaar ago

Stap voorwaarts voor Hoekman met vierde locatie

Hoekman RVS wil de productieprocessen in lasersnijden, kanten, afwerken, walsen en lassen naar een hoger…

1 jaar ago

Nieuwe assemblagehal voor Wetech

Machinefabriek Wetech op industrieterrein De Horsel in Nuth breidt haar assemblagehal uit. De fabriek is…

1 jaar ago