Groot onderhoud van rollend spoorwegmaterieel is even tijdrovend als technisch interessant. Het is de categorie waarin ketenpartners gezamenlijk investeren in geïntegreerd onderhoud en engineering. De doorlooptijd voor dit kritische werk aan locomotieven en materieel voor infrastructurele spoorwegprojecten ligt rond de twaalf tot dertien weken, exclusief de vaak tijdrovende repatriëring. Veel te lang, vindt onderhoudsbedrijf Ramfer, onafhankelijke dochter van het eveneens internationaal opererende Colas Rail. Colas richt zich op aanleg en onderhoud in brede zin van de spoorweginfrastructuur.
Langs drie wegen bekort Ramfer de doorlooptijd.
En dan is het al weer december, de laatste maand van het jaar. Het wordt…
Na een rustige periode ziet Hamers Metaalbewerking uit Tilburg de vraag weer aantrekken. Het maakbedrijf…
Harry Hersbach Tools, leverancier van gereedschap voor de metaalverwerkende industrie, staat voor een verhuizing van…
De wereldwijde staalproductie liet in september een stijging zien van 0,6 procent ten opzichte van…
Hoekman RVS wil de productieprocessen in lasersnijden, kanten, afwerken, walsen en lassen naar een hoger…
Machinefabriek Wetech op industrieterrein De Horsel in Nuth breidt haar assemblagehal uit. De fabriek is…