Het nieuwe toestel biedt plaats aan 24 passagiers en kost 89 miljoen euro. Het vliegbereik is voldoende om in één keer van Schiphol naar de Nederlandse Antillen te vliegen. De Boeing Business Jet stoot zo’n 20 procent minder CO2 uit dan de Fokker 70 die nu nog dienst doet. Dit toestel wordt zo snel mogelijk verkocht. Op 3 juni kan het publiek afscheid nemen op vliegveld Woensdrecht.
Het nieuwe vliegtuig wordt in 2019 opgeleverd. Binnenkort volgt de aanbesteding van het onderhoud en de operatie.
Het interieur van de nieuwe Boeing wordt van Nederlandse makelij, door Fokker Technologies in Papendrecht. Schultz wil een ‘sobere en functionele cabine’.
En dan is het al weer december, de laatste maand van het jaar. Het wordt…
Na een rustige periode ziet Hamers Metaalbewerking uit Tilburg de vraag weer aantrekken. Het maakbedrijf…
Harry Hersbach Tools, leverancier van gereedschap voor de metaalverwerkende industrie, staat voor een verhuizing van…
De wereldwijde staalproductie liet in september een stijging zien van 0,6 procent ten opzichte van…
Hoekman RVS wil de productieprocessen in lasersnijden, kanten, afwerken, walsen en lassen naar een hoger…
Machinefabriek Wetech op industrieterrein De Horsel in Nuth breidt haar assemblagehal uit. De fabriek is…