Omron lanceert aftersales-platform

Met de eenvoudige inschrijving en duidelijke vraag- en antwoordfuncties voorziet myOmron de gebruikers van pro-actieve kennis en maakt het de informatie in de databases nog beter bereikbaar.

Kennisdatabase

Op zijn eenvoudigst is myOmron de locatie van myKnowledge, een interactieve intelligente kennisdatabase die online deskundig materiaal bevat. myKnowledge bevat artikelen over industriële automatisering. Elk artikel kan automatisch vertaald worden in bijna elke taal. Hiermee komt de informatie wereldwijd beschikbaar.

myQuestions

Voor geregistreerde gebruikers voorziet myOmron ook in myQuestions. Het gaat hier om een e-mail- en kennisdatabase-ondersteuningssysteem dat online communicatie regelt via een helpdesk met Omrons engineers. De myQuestions e-maildienst is geïntegreerd met de lokale Omron-helpdesk en geeft klanten de mogelijkheid om de status van hun vraag te volgen. Verder bevat het systeem een abonnementsdienst die berichten over geselecteerde onderwerpen verstuurt.

De redactie

Recent Posts

Blog Rolf Elling: Zorg voor enige houvast

En dan is het al weer december, de laatste maand van het jaar. Het wordt…

1 jaar ago

Hoogprecisiespecialist ziet vraag aantrekken en investeert in machinepark

Na een rustige periode ziet Hamers Metaalbewerking uit Tilburg de vraag weer aantrekken. Het maakbedrijf…

1 jaar ago

Verhuizing vormt sluitstuk transitie Harry Hersbach Tools

Harry Hersbach Tools, leverancier van gereedschap voor de metaalverwerkende industrie, staat voor een verhuizing van…

1 jaar ago

Wereldwijde staalproductie nagenoeg gelijk

De wereldwijde staalproductie liet in september een stijging zien van 0,6 procent ten opzichte van…

1 jaar ago

Stap voorwaarts voor Hoekman met vierde locatie

Hoekman RVS wil de productieprocessen in lasersnijden, kanten, afwerken, walsen en lassen naar een hoger…

1 jaar ago

Nieuwe assemblagehal voor Wetech

Machinefabriek Wetech op industrieterrein De Horsel in Nuth breidt haar assemblagehal uit. De fabriek is…

1 jaar ago