MYbusinessmedia, uitgever van Vraag en Aanbod, Verbindingstechnieken, Mediafacts, Schuttevaer, Automobiel Management en veel andere vakbladen, heeft volgens Adformatie in 2012 flink aan de weg getimmerd. Dat is bij de planners niet onopgemerkt gebleven. Ook in de categorie ‘alle respondenten’ scoort MYbusinessmedia goed: daar legde de uitgeverij beslag op de tweede plaats.
Televisiezender Discovery Networks Benelux was de overall winnaar met een score van 7,46. Het Kerstrapport is een project van Adformatie en Ipsos Synovate en is voor de 28e keer opgesteld. In het Kerstrapport geven adverteerders en mediaplanners hun oordeel over de wijze waarop media-exploitanten zich in de markt manifesteren.
De doelstelling is het meten van de bekendheid, de waardering en het imago van de uitgeverijen en andere media-exploitanten onder beslissers over advertentiebudgetten. In totaal hebben 306 functionarissen, 162 adverteerders en 144 mediaplanners, aan het onderzoek meegewerkt. Beide groepen beslissers tellen voor 50 procent mee in het Kerstrapport.
En dan is het al weer december, de laatste maand van het jaar. Het wordt…
Na een rustige periode ziet Hamers Metaalbewerking uit Tilburg de vraag weer aantrekken. Het maakbedrijf…
Harry Hersbach Tools, leverancier van gereedschap voor de metaalverwerkende industrie, staat voor een verhuizing van…
De wereldwijde staalproductie liet in september een stijging zien van 0,6 procent ten opzichte van…
Hoekman RVS wil de productieprocessen in lasersnijden, kanten, afwerken, walsen en lassen naar een hoger…
Machinefabriek Wetech op industrieterrein De Horsel in Nuth breidt haar assemblagehal uit. De fabriek is…