MYbusinessmedia is in twee jaar uitgegroeid tot een multimediale uitgeverij die behoort tot de top 5 van grootste vakbladuitgeverijen van Nederland, zo blijkt uit onlangs gepubliceerd onderzoek van MediaFacts. De rode draad van de producten is ondernemerschap, waarbij de focus ligt op ‘Online First’. De uitgeverij verwacht vanaf juli een maandelijks bereik te realiseren van 2 miljoen pageviews.
Multimediale communicatiemogelijkheden
De nieuwe website van MYbusinessmedia weerspiegelt de online strategie met onder andere een helder overzicht van de multimediale communicatiemogelijkheden voor mediabureaus en adverteerders die zich richten op het mkb. De elf marktleidende vakbladen en vijftien websites van MYbusinessmedia zijn verdeeld over de clusters Automotive, Engineering, Fashion, Trading en Water.
En dan is het al weer december, de laatste maand van het jaar. Het wordt…
Na een rustige periode ziet Hamers Metaalbewerking uit Tilburg de vraag weer aantrekken. Het maakbedrijf…
Harry Hersbach Tools, leverancier van gereedschap voor de metaalverwerkende industrie, staat voor een verhuizing van…
De wereldwijde staalproductie liet in september een stijging zien van 0,6 procent ten opzichte van…
Hoekman RVS wil de productieprocessen in lasersnijden, kanten, afwerken, walsen en lassen naar een hoger…
Machinefabriek Wetech op industrieterrein De Horsel in Nuth breidt haar assemblagehal uit. De fabriek is…