Midden- en kleinbedrijf onmisbaar voor eerste divisievoetbal

Ongeveer vijfduizend kleine en middelgrote bedrijven in Nederland zijn lid van businessclubs in de Jupiler League. Netwerken is voor mkb-ondernemers de belangrijkste reden om geld te steken in een eerste divisieclub. Veelal zijn het ook persoonlijke motieven die een rol spelen, zoals de liefde voor de sport en een emotionele binding met de club, stad of regio. Mkb-ondernemers verwachten wel iets voor hun sponsorgelden terug. Goede netwerkfaciliteiten staan op nummer één. De sponsors verwachten verder nadrukkelijk een blijk van waardering voor hun bijdrage, waarbij het gaat om heel kleine dingen, zoals een wedstrijdverslag per e-mail.

Ook Go Ahead Eagles uit Deventer, dat op dit moment de zesde plek in de Jupiler League inneemt, kan rekenen op sponsoring vanuit het midden- en kleinbedrijf. (Foto: Vraag en Aanbod – Gerard ten Bulte)

De redactie

Recent Posts

Blog Rolf Elling: Zorg voor enige houvast

En dan is het al weer december, de laatste maand van het jaar. Het wordt…

1 jaar ago

Hoogprecisiespecialist ziet vraag aantrekken en investeert in machinepark

Na een rustige periode ziet Hamers Metaalbewerking uit Tilburg de vraag weer aantrekken. Het maakbedrijf…

1 jaar ago

Verhuizing vormt sluitstuk transitie Harry Hersbach Tools

Harry Hersbach Tools, leverancier van gereedschap voor de metaalverwerkende industrie, staat voor een verhuizing van…

1 jaar ago

Wereldwijde staalproductie nagenoeg gelijk

De wereldwijde staalproductie liet in september een stijging zien van 0,6 procent ten opzichte van…

1 jaar ago

Stap voorwaarts voor Hoekman met vierde locatie

Hoekman RVS wil de productieprocessen in lasersnijden, kanten, afwerken, walsen en lassen naar een hoger…

1 jaar ago

Nieuwe assemblagehal voor Wetech

Machinefabriek Wetech op industrieterrein De Horsel in Nuth breidt haar assemblagehal uit. De fabriek is…

1 jaar ago