De Still RX60-50/600 is 77 mm langer geworden dan zijn evenbeeld die in 2006 op de markt werd gebracht. Ondanks de verlenging blijft hij met een l2-maat van slechts 2.963 mm de meest compacte truck in deze gewichtsklasse.
Om aan de hogere capaciteit te voldoen is de truck op diverse plaatsen veranderd. Zo beschikt de RX60-50/600 over een versterkt chassis, een versterkte mast met speciale mastrollen, een versterkt vorkenbord in FEM klasse 3 (FEM 4 is optioneel leverbaar) en versterkte neigcilinders met een neighoek van 3 graden voor- en 6 graden achterwaarts. Tevens kent de truck een nieuwe stuuras en een nieuw contragewicht.
Met uitzondering van het hydraulische batterijwisselsysteem, de geïntegreerde side shift en de stuurhoek afhankelijke snelheidsregeling, beschikt de RX60-50/600 over alle varianten die de huidige RX60 4,0-5,0 serie kent. Een sideshift is als voorzetapparaat beschikbaar.
En dan is het al weer december, de laatste maand van het jaar. Het wordt…
Na een rustige periode ziet Hamers Metaalbewerking uit Tilburg de vraag weer aantrekken. Het maakbedrijf…
Harry Hersbach Tools, leverancier van gereedschap voor de metaalverwerkende industrie, staat voor een verhuizing van…
De wereldwijde staalproductie liet in september een stijging zien van 0,6 procent ten opzichte van…
Hoekman RVS wil de productieprocessen in lasersnijden, kanten, afwerken, walsen en lassen naar een hoger…
Machinefabriek Wetech op industrieterrein De Horsel in Nuth breidt haar assemblagehal uit. De fabriek is…