Het bedrijf levert nu bedrijfswagens van 3-50 ton. De MAN TGE is er als gesloten bestelwagen, chassis-cabine en combi, in een scala aan lengte- en hoogtevarianten. Bovendien is hij er met voor-, achter- en vierwielaandrijving en allerlei maatwerkoplossingen. De voor intensief bestelwagengebruik ontworpen 2.0 TDI-motoren zijn er in vermogensvarianten van 75 kW/102 pk tot 130 kW/177 pk. Alle modellen zijn leverbaar met automatische transmissie. De standaarduitrusting omvat airco, cruise control, een AGR gecertificeerde, luchtgeveerde bestuurdersstoel, LED-laadruimteverlichting en het RIO open telematica platform, slimme assistentiesystemen zoals de zijwindassistent en Front Assist, dat het verkeer vóór de TGE monitort en de bestuurder waarschuwt als er onvoldoende ruimte is tot de voorligger. De TGE is leverbaar met achteruitrij- en inparkeerhulp (ook voor aanhangers), verkeersbordherkenning en side assist. Daarnaast zijn er diverse op specifieke branches pakketten toegesneden. De Total Cost of Ownership is volgens MAN de gunstigste in dit segment.
En dan is het al weer december, de laatste maand van het jaar. Het wordt…
Na een rustige periode ziet Hamers Metaalbewerking uit Tilburg de vraag weer aantrekken. Het maakbedrijf…
Harry Hersbach Tools, leverancier van gereedschap voor de metaalverwerkende industrie, staat voor een verhuizing van…
De wereldwijde staalproductie liet in september een stijging zien van 0,6 procent ten opzichte van…
Hoekman RVS wil de productieprocessen in lasersnijden, kanten, afwerken, walsen en lassen naar een hoger…
Machinefabriek Wetech op industrieterrein De Horsel in Nuth breidt haar assemblagehal uit. De fabriek is…