De installateur kan hierdoor ter plekke het installatiegemak van deze nieuwe producten ervaren. Tegelijkertijd ontvangt hij bij bestelling van de actieproducten 10 procent inkoopvoordeel. De actieproducten uit de doos bestaan uit een kunststof wandgoot, een Mosaic 2 volts wandcontactdoos en een LCS2-dataconnector.
Legrand werkt in de Aanpakkuh-campagne samen met verschillende elektrotechnische groothandels, waaronder Technische Unie, Elektrokern Schuurman, Rexel, Oosterberg, Conelgro en Hagemeyer. Installateurs kunnen via de webshop van deze groothandels heel eenvoudig de actieproducten bestellen. De campagne loopt tot eind november 2010 en wordt ondersteund door een actiewebsite.
En dan is het al weer december, de laatste maand van het jaar. Het wordt…
Na een rustige periode ziet Hamers Metaalbewerking uit Tilburg de vraag weer aantrekken. Het maakbedrijf…
Harry Hersbach Tools, leverancier van gereedschap voor de metaalverwerkende industrie, staat voor een verhuizing van…
De wereldwijde staalproductie liet in september een stijging zien van 0,6 procent ten opzichte van…
Hoekman RVS wil de productieprocessen in lasersnijden, kanten, afwerken, walsen en lassen naar een hoger…
Machinefabriek Wetech op industrieterrein De Horsel in Nuth breidt haar assemblagehal uit. De fabriek is…