Legrand pakt met campagne uit bij elektrotechnische installatiebedrijven

De installateur kan hierdoor ter plekke het installatiegemak van deze nieuwe producten ervaren. Tegelijkertijd ontvangt hij bij bestelling van de actieproducten 10 procent inkoopvoordeel. De actieproducten uit de doos bestaan uit een kunststof wandgoot, een Mosaic 2 volts wandcontactdoos en een LCS2-dataconnector.

Elektrotechnische groothandels

Legrand werkt in de Aanpakkuh-campagne samen met verschillende elektrotechnische groothandels, waaronder Technische Unie, Elektrokern Schuurman, Rexel, Oosterberg,  Conelgro en Hagemeyer. Installateurs kunnen via de webshop van deze groothandels heel eenvoudig de actieproducten bestellen. De campagne loopt tot eind november 2010 en wordt ondersteund door een actiewebsite.

De redactie

Recent Posts

Blog Rolf Elling: Zorg voor enige houvast

En dan is het al weer december, de laatste maand van het jaar. Het wordt…

1 jaar ago

Hoogprecisiespecialist ziet vraag aantrekken en investeert in machinepark

Na een rustige periode ziet Hamers Metaalbewerking uit Tilburg de vraag weer aantrekken. Het maakbedrijf…

1 jaar ago

Verhuizing vormt sluitstuk transitie Harry Hersbach Tools

Harry Hersbach Tools, leverancier van gereedschap voor de metaalverwerkende industrie, staat voor een verhuizing van…

1 jaar ago

Wereldwijde staalproductie nagenoeg gelijk

De wereldwijde staalproductie liet in september een stijging zien van 0,6 procent ten opzichte van…

1 jaar ago

Stap voorwaarts voor Hoekman met vierde locatie

Hoekman RVS wil de productieprocessen in lasersnijden, kanten, afwerken, walsen en lassen naar een hoger…

1 jaar ago

Nieuwe assemblagehal voor Wetech

Machinefabriek Wetech op industrieterrein De Horsel in Nuth breidt haar assemblagehal uit. De fabriek is…

1 jaar ago