Social media zijn online platformen waar de gebruikers, met geen of weinig tussenkomst van een professionele redactie, de inhoud verzorgen. Onder de noemer social media worden onder andere weblogs, fora, sociale netwerken als Hyves, Facebook en LinkedIn, en diensten als Twitter of YouTube geschaard. Met sociale media kun je informatie, ideeën en visies verspreiden en heb je voor veel mensen betekenis. Je bouwt warme relaties op met een grote groep mensen, die enthousiast over je zijn en klant van je kunnen worden of blijven. Dat is wat de sociale media voor steeds meer ondernemers betekenen. Social media hebben een steeds grotere impact op merkbeleving en imago.
Maar hoe doe je het precies? Velen voelen drempelvrees bij sociale media, worstelen met de vraag hoe ze er effectief mee kunnen omgaan en welke keuzes ze kunnen maken. Op dinsdag 20 april tijdens de eerste WTV Masterclass kunnen ondernemers antwoord krijgen op deze en nog vele andere vragen en kunnen zij na afloop meteen zelf aan de slag. Drie toonaangevende sprekers leren de deelnemers alles over het social media landschap, de toepasbaarheid van Twitter, LinkedIn en Search Engine Optimization binnen het eigen bedrijf. De acht uur durende masterclass wordt afgesloten met een uitgebreid netwerkdiner.
En dan is het al weer december, de laatste maand van het jaar. Het wordt…
Na een rustige periode ziet Hamers Metaalbewerking uit Tilburg de vraag weer aantrekken. Het maakbedrijf…
Harry Hersbach Tools, leverancier van gereedschap voor de metaalverwerkende industrie, staat voor een verhuizing van…
De wereldwijde staalproductie liet in september een stijging zien van 0,6 procent ten opzichte van…
Hoekman RVS wil de productieprocessen in lasersnijden, kanten, afwerken, walsen en lassen naar een hoger…
Machinefabriek Wetech op industrieterrein De Horsel in Nuth breidt haar assemblagehal uit. De fabriek is…