De award werd bij de afsluiting van de beurs uitgereikt door Martijn de Weerd, brandmanager Logistica, en Nils Cramer, accountmanager bij Jaarbeurs. Gemeten naar voorregistraties realiseerde Jungheinrich ruim een kwart meer bezoek dan de nummer twee en meer dan 2,5 keer zoveel als de nummer drie. Het bedrijf had een uitgebreide campagne opgezet om relaties uit te nodigen voor een persoonlijk gesprek op haar stand.
Die stand stond dit jaar in het teken van ‘connect’. Enerzijds zinspeelde de warehousespecialist daarmee op het persoonlijke contact in, anderzijds sloeg het thema op de groeiende connectiviteit, automatisering en integratie in het magazijn. Meest centraal stond echter de verbinding met de bedrijfsdoelstelling van bezoekers. Jungheinrich pakte uit met veel innovatieve ideeën en oplossingen voor het realiseren van meer veiligheid, kostenbesparingen of juist beter gewaarborgde processen.
En dan is het al weer december, de laatste maand van het jaar. Het wordt…
Na een rustige periode ziet Hamers Metaalbewerking uit Tilburg de vraag weer aantrekken. Het maakbedrijf…
Harry Hersbach Tools, leverancier van gereedschap voor de metaalverwerkende industrie, staat voor een verhuizing van…
De wereldwijde staalproductie liet in september een stijging zien van 0,6 procent ten opzichte van…
Hoekman RVS wil de productieprocessen in lasersnijden, kanten, afwerken, walsen en lassen naar een hoger…
Machinefabriek Wetech op industrieterrein De Horsel in Nuth breidt haar assemblagehal uit. De fabriek is…