De staalbouwers zijn er trots op dat ze dit vertrouwen hebben gekregen van opdrachtgever Ballast Nedam Bouw Speciale Projecten.
De opdracht omvat de realisatie van een opbouw op de E- en F-pier en de uitbouw van de terminal in het gebied tussen de E- en de F-pier. Er is in totaal 4.000 ton staal benodigd voor het project en de werkzaamheden starten eind dit jaar.
Bovengenoemde werkzaamheden maken onderdeel uit van het omvangrijke project Central Security Non-Schengen (CSNS). Hierbij wijzigt het securityproces van Niet-Schengen vluchten/passagiers van decentrale security bij de gates, naar centrale security in het terminal gebouw. Schiphol heeft dit concept geïntroduceerd om aan de toekomstige passagiersstromen te kunnen blijven voldoen.
Hutten Metaal en Voortman combineren hun jarenlange ervaring om samen tot een hoogwaardig eindproduct te komen.
Hutten Metaal Staalbouw maakte eerder dit jaar een doorstart na een faillissement.
En dan is het al weer december, de laatste maand van het jaar. Het wordt…
Na een rustige periode ziet Hamers Metaalbewerking uit Tilburg de vraag weer aantrekken. Het maakbedrijf…
Harry Hersbach Tools, leverancier van gereedschap voor de metaalverwerkende industrie, staat voor een verhuizing van…
De wereldwijde staalproductie liet in september een stijging zien van 0,6 procent ten opzichte van…
Hoekman RVS wil de productieprocessen in lasersnijden, kanten, afwerken, walsen en lassen naar een hoger…
Machinefabriek Wetech op industrieterrein De Horsel in Nuth breidt haar assemblagehal uit. De fabriek is…