Via gerichte advertenties in bouwtijdschriften richt FSC België zich tot het publiek van bouwers en verbouwers.
De afgelopen maanden verschenen reeds advertenties voor het FSC-label en deze inspanningen lopen nog door tot het eind van de zomer. Zowel aan Franstalige als Nederlandstalige kant wordt geadverteerd in drie belangrijke tijdschriften rond bouwen, verbouwen en interieur, waardoor een zeer relevant publiek van ruim 120.000 bouwende Belgen bereikt wordt.
Bijkomend maken ook steeds meer steden en gemeenten gebruik van het FSC-campagnemateriaal in hun communicatiekanalen, op events en in hun publieke ruimtes.
De bouwprofessionals worden ook niet vergeten. Tegen het najaar lanceert FSC België de gids ‘Bouwen met FSC-hout’, gericht op een professioneel publiek binnen de bouwsector.
Doel van de gids is het gebruik van FSC-hout in de bouw verder te stimuleren, door praktische tips, duiding en praktijkvoorbeelden te geven rond FSC-houtgebruik en dit in elke fase van een bouwproject.
En dan is het al weer december, de laatste maand van het jaar. Het wordt…
Na een rustige periode ziet Hamers Metaalbewerking uit Tilburg de vraag weer aantrekken. Het maakbedrijf…
Harry Hersbach Tools, leverancier van gereedschap voor de metaalverwerkende industrie, staat voor een verhuizing van…
De wereldwijde staalproductie liet in september een stijging zien van 0,6 procent ten opzichte van…
Hoekman RVS wil de productieprocessen in lasersnijden, kanten, afwerken, walsen en lassen naar een hoger…
Machinefabriek Wetech op industrieterrein De Horsel in Nuth breidt haar assemblagehal uit. De fabriek is…