EVO pleit voor een snelle reactivering van de IJzeren Rijn. Bij de A52-variant loopt de spoorverbinding van Roermond over het bestaande tracé en wordt er vanaf daar een nieuwe spoorlijn aangelegd tot aan Mönchengladbach. Volgens EVO is het van belang dat er wel voldoende treinpaden komen voor Nederlands goederenvervoer. Bovendien dient de spoorlijn bij Roermond te worden doorgetrokken in zowel noordelijke (naar Venlo) als zuidelijke richting. Ook pleit EVO voor goede aansluiting van de Zeeuwse havens op het tracé.
En dan is het al weer december, de laatste maand van het jaar. Het wordt…
Na een rustige periode ziet Hamers Metaalbewerking uit Tilburg de vraag weer aantrekken. Het maakbedrijf…
Harry Hersbach Tools, leverancier van gereedschap voor de metaalverwerkende industrie, staat voor een verhuizing van…
De wereldwijde staalproductie liet in september een stijging zien van 0,6 procent ten opzichte van…
Hoekman RVS wil de productieprocessen in lasersnijden, kanten, afwerken, walsen en lassen naar een hoger…
Machinefabriek Wetech op industrieterrein De Horsel in Nuth breidt haar assemblagehal uit. De fabriek is…