Met inspirerende verhalen van vakprofessionals uit het technische B2B en interactieve workshops biedt het NajaarsEvent de gelegenheid om kennis over social media te delen en onderling ervaringen uit te wisselen.
Op 28 november vertellen drie Industrial Winners elk vanuit hun dagelijkse praktijk over: social media als onderdeel van de marketing(mix), het organiseren van social media en contentmanagement. Industrial-SocialMedia is te gast in het distributiecentrum van Technische Unie in Alphen aan de Rijn. Misschien een gekke plek voor een event, maar is dat wel zo? Als technische groothandel zet Technische Unie social media volop in, tijdens het Najaarsevent leggen zij uit waarom en hoe. Het event duurt van 13.30 tot 17.30 uur.
En dan is het al weer december, de laatste maand van het jaar. Het wordt…
Na een rustige periode ziet Hamers Metaalbewerking uit Tilburg de vraag weer aantrekken. Het maakbedrijf…
Harry Hersbach Tools, leverancier van gereedschap voor de metaalverwerkende industrie, staat voor een verhuizing van…
De wereldwijde staalproductie liet in september een stijging zien van 0,6 procent ten opzichte van…
Hoekman RVS wil de productieprocessen in lasersnijden, kanten, afwerken, walsen en lassen naar een hoger…
Machinefabriek Wetech op industrieterrein De Horsel in Nuth breidt haar assemblagehal uit. De fabriek is…