Eenvoudige nieuwe Heras bestekservice online

‘Aan al onze standaardproducten en innovatieve oplossingen hangen bijzondere Heras-specificaties. Denk aan iets eenvoudigs als maatvoering of de dikte van de zinklaag tot aan de complexe productdetails van aandrijvingen. Door dit goed te omschrijven en inzichtelijk te maken, conform de diverse besteksystemen waarmee onze klanten werken, maken we hen het werk een stuk gemakkelijker’, zegt Peter van den Hoven, productmanager bij Heras.

 

Prijsvraag

De nieuwe bestekservice werd eind 2009 als preview onder de aandacht gebracht van bestekschrijvers. Heras daagde hen met een prijsvraag uit door de verbeterde service te navigeren op zoek naar de juiste antwoorden op vier vragen. Ruim honderd deelnemers vulden de vragenlijst in. Drie deelnemers wonnen een TomTom Europe XL navigatiesysteem.

De redactie

Recent Posts

Blog Rolf Elling: Zorg voor enige houvast

En dan is het al weer december, de laatste maand van het jaar. Het wordt…

1 jaar ago

Hoogprecisiespecialist ziet vraag aantrekken en investeert in machinepark

Na een rustige periode ziet Hamers Metaalbewerking uit Tilburg de vraag weer aantrekken. Het maakbedrijf…

1 jaar ago

Verhuizing vormt sluitstuk transitie Harry Hersbach Tools

Harry Hersbach Tools, leverancier van gereedschap voor de metaalverwerkende industrie, staat voor een verhuizing van…

1 jaar ago

Wereldwijde staalproductie nagenoeg gelijk

De wereldwijde staalproductie liet in september een stijging zien van 0,6 procent ten opzichte van…

1 jaar ago

Stap voorwaarts voor Hoekman met vierde locatie

Hoekman RVS wil de productieprocessen in lasersnijden, kanten, afwerken, walsen en lassen naar een hoger…

1 jaar ago

Nieuwe assemblagehal voor Wetech

Machinefabriek Wetech op industrieterrein De Horsel in Nuth breidt haar assemblagehal uit. De fabriek is…

1 jaar ago