Harry van Vugt van Breamark Engineering is tevreden over de nieuwe huisstijl en daarmee het nieuwe imago van het bedrijf waarvoor hij verantwoordelijk is. ‘Ik hoorde op een gegeven moment van onze klanten de opmerking: ‘kunnen jullie dit ook, dat wisten we niet’. Dat was voor mij een duidelijk signaal om iets aan onze huisstijl en website te veranderen, helder onze kernactiviteiten te definiëren en te kiezen voor transparantie richting onze klanten.’
Van Vugt: ‘In 2009 hadden we meer tijd voor nevenactiviteiten door de economische crisis en toen ben ik er daadwerkelijk mee aan de slag gegaan. We zijn behoorlijk gegroeid de afgelopen jaren en in drukke tijden blijven juist die dingen vaak liggen. Onze oude website was echt een webshop, de nieuwe site is veel meer dan dat. Onze oude website was bovendien geen heldere weergave van onze activiteiten. De nieuwe site is veel transparanter qua informatievoorziening naar klanten en onze kwaliteiten en activiteiten komen optimaal naar voren. Op Hijsen.nl kan iedereen (technische) details van onze standaard assortiment hijsmiddelen vinden en eventueel bestellen. Het complete standaard assortiment is 24 uur per dag online verkrijgbaar. Daarnaast zijn via de website handleidingen en gebruikinstructies van onze producten te downloaden, waardoor gebruikers altijd kunnen verifiëren hoe hijsmiddelen veilig gebruikt kunnen worden. Veiligheid voor de gebruiker staat bij ons voorop. Veiligheidscertificaten zijn digitaal opvraagbaar en de prijzen van onze producten staan ook op de site vermeld. Voor zover ik weet is deze transparantie uniek en we zijn er dan ook erg tevreden mee.’
Steeds meer bestaande klanten, maar vooral nieuwe klanten, weten de website van Breamark Engineering te vinden. Dat is voornamelijk te danken aan de sterke naam. Van Vugt: ‘Hijsen.nl is voor ons een soort extra verkoper. Het is laagdrempelig en makkelijk om via een webshop hijsmiddelen te bestellen. Ik merk dat de website nu al heel duidelijk zijn vruchten afwerpt, ofwel de digitalisering rukt ook op in de hijswereld, eigenlijk zoals in de business-consumer markt, waar bestellingen via internet al lang gemeengoed zijn.’
Breamark Engineering is momenteel een middelgrote speler in de wereld van hijsen en heffen, maar heeft de ambitie om nog verder te groeien. Breamark Engineering ziet in een verdere digitalisering, welke bijvoorbeeld tot uiting komt in de nieuwe website, volop mogelijkheden voor klanten om zowel een veilig gebruik van hijswerktuigen als het gemak waarmee gewenste informatie verkregen kan worden, te bevorderen. ‘Met een verdere digitalisering en een heldere bedrijfspresentatie hebben we een goede basis gelegd om verder te groeien.’
En dan is het al weer december, de laatste maand van het jaar. Het wordt…
Na een rustige periode ziet Hamers Metaalbewerking uit Tilburg de vraag weer aantrekken. Het maakbedrijf…
Harry Hersbach Tools, leverancier van gereedschap voor de metaalverwerkende industrie, staat voor een verhuizing van…
De wereldwijde staalproductie liet in september een stijging zien van 0,6 procent ten opzichte van…
Hoekman RVS wil de productieprocessen in lasersnijden, kanten, afwerken, walsen en lassen naar een hoger…
Machinefabriek Wetech op industrieterrein De Horsel in Nuth breidt haar assemblagehal uit. De fabriek is…