D-TEC trailerinnovatie: Euroflex met verbeterde aslastverdeling

De Euroflex is een economische versie van de Flexitrailer en hierdoor de vervanger van de ‘achterschuiver’. De nieuwste D-TEC vondst heeft méér mogelijkheden dan de Flexitrailer. Vooral de sterk verbeterde aslastverdeling springt in het oog. ‘In combinatie met de buitengewoon gunstige aanschafprijs zorgt dit voor een bijzonder lage kilometerkostprijs,’ licht Jan van Velthuizen van D-TEC toe.

Maximaal 27 ton

De Euroflex is speciaal ontwikkeld voor het vervoer van 40ft, 45ft, 2x20ft en 1x 20ft containers. De Euroflex kan 20ft box containers centraal vervoeren tot een maximaal gewicht van 27 ton.

Naast de Euroflex lanceert D-TEC ook een nieuw 20 en 30 ft tankchassis: de Tankmaster. Het betreft een bijzonder solide tankchassis met een zeer laag eigen gewicht. Hierdoor kan de Tankmaster probleemloos een tankcontainer tot 38 ton vervoeren.

 

De redactie

Recent Posts

Blog Rolf Elling: Zorg voor enige houvast

En dan is het al weer december, de laatste maand van het jaar. Het wordt…

1 jaar ago

Hoogprecisiespecialist ziet vraag aantrekken en investeert in machinepark

Na een rustige periode ziet Hamers Metaalbewerking uit Tilburg de vraag weer aantrekken. Het maakbedrijf…

1 jaar ago

Verhuizing vormt sluitstuk transitie Harry Hersbach Tools

Harry Hersbach Tools, leverancier van gereedschap voor de metaalverwerkende industrie, staat voor een verhuizing van…

1 jaar ago

Wereldwijde staalproductie nagenoeg gelijk

De wereldwijde staalproductie liet in september een stijging zien van 0,6 procent ten opzichte van…

1 jaar ago

Stap voorwaarts voor Hoekman met vierde locatie

Hoekman RVS wil de productieprocessen in lasersnijden, kanten, afwerken, walsen en lassen naar een hoger…

1 jaar ago

Nieuwe assemblagehal voor Wetech

Machinefabriek Wetech op industrieterrein De Horsel in Nuth breidt haar assemblagehal uit. De fabriek is…

1 jaar ago