De BouwKennis Marketing Jaarprijs is het podium om vernieuwende marketingconcepten aan collega’s uit de bouw-, vastgoed- en installatiesector te presenteren. Meedoen aan deze verkiezing is gratis en levert veel free publicity op binnen de uitgaven van BouwKennis.
De prijs is in 2005 in het leven geroepen als inspiratie en als uitdaging voor marketeers en beleidsmakers om innovatieve marketingconcepten zo effectief mogelijk in de markt te zetten. De jaarprijs is bovendien erkenning van vakcollega’s. Vorig jaar eindigde Heijmans Vastgoed en Woningbouw op de eerste plek met het project Second Bloom.
Aanmelden kan tot en met 18 juni 2010. Op de congreswebsite www.bouwkennisjaarbijeenkomst.nl staat onder andere het inschrijfformulier met uitleg over deelname.
Uit alle inzenders voor de prijs worden tien genomineerden gekozen. Via een elevator pitch komen hier drie finalisten uit. Deze mogen zich tijdens de BouwKennis Jaarbijeenkomst op 16 september aan de bezoekers presenteren. Vervolgens vellen een gerenommeerde jury en de bezoekers van de jaarbijeenkomst samen het eindoordeel.
En dan is het al weer december, de laatste maand van het jaar. Het wordt…
Na een rustige periode ziet Hamers Metaalbewerking uit Tilburg de vraag weer aantrekken. Het maakbedrijf…
Harry Hersbach Tools, leverancier van gereedschap voor de metaalverwerkende industrie, staat voor een verhuizing van…
De wereldwijde staalproductie liet in september een stijging zien van 0,6 procent ten opzichte van…
Hoekman RVS wil de productieprocessen in lasersnijden, kanten, afwerken, walsen en lassen naar een hoger…
Machinefabriek Wetech op industrieterrein De Horsel in Nuth breidt haar assemblagehal uit. De fabriek is…