Bouwbedrijf Haafkes wint BouwKennis Marketing Jaarprijs 2011

Het BtB-concept heeft gescoord in Almere, waar na een landelijke inschrijving op 23 van de zestig kavels BtB-starterswoningen zijn gebouwd door de mkb-bouwer uit Goor.

Met beperkte middelen (zero budget marketing) heeft het bedrijf woningen kunnen bouwen in het ambitieuze IBBA-project in Almere voor collectief particulier opdrachtgeverschap. Geen enkele woning is hetzelfde, ze variëren in indeling en gevelopbouw.

Ieder jaar strijden partijen uit de bouwsector om de BouwKennis Marketing Jaarprijs voor het meest innovatieve marketingconcept van de bouw-, vastgoed- en installatiesector.

Dit jaar ging na een spannende stemronde de prijs naar Haafkes met het BtB concept: De andere finalisten waren Knauf Insulation met EASY, ABB & Draka met Clixys. Eerder won Haafkes ook de Pioneering Award 2010 voor het innovatieve bouwconcept.

 

De redactie

Recent Posts

Blog Rolf Elling: Zorg voor enige houvast

En dan is het al weer december, de laatste maand van het jaar. Het wordt…

1 jaar ago

Hoogprecisiespecialist ziet vraag aantrekken en investeert in machinepark

Na een rustige periode ziet Hamers Metaalbewerking uit Tilburg de vraag weer aantrekken. Het maakbedrijf…

1 jaar ago

Verhuizing vormt sluitstuk transitie Harry Hersbach Tools

Harry Hersbach Tools, leverancier van gereedschap voor de metaalverwerkende industrie, staat voor een verhuizing van…

1 jaar ago

Wereldwijde staalproductie nagenoeg gelijk

De wereldwijde staalproductie liet in september een stijging zien van 0,6 procent ten opzichte van…

1 jaar ago

Stap voorwaarts voor Hoekman met vierde locatie

Hoekman RVS wil de productieprocessen in lasersnijden, kanten, afwerken, walsen en lassen naar een hoger…

1 jaar ago

Nieuwe assemblagehal voor Wetech

Machinefabriek Wetech op industrieterrein De Horsel in Nuth breidt haar assemblagehal uit. De fabriek is…

1 jaar ago