Weinig contacten en weinig interesse voor de presentatie van het bedrijf op de beursvloer. Tot een half jaar terug het bedrijf gebeld werd door een Duitse OEM’er die graag een afspraak wilde maken voor een bezoek. De persoon was niet bekend dus werd gevraagd hoe hij bij dit bedrijf kwam. En dat zorgde toch voor enige verbazing.
De persoon had die bewuste beurs zelf niet bezocht, maar wel een goede bekende van hem. Deze had een reclamepennetje meegenomen en wist nog om welk bedrijf het ging. De heren raakten met elkaar in gesprek en zo kwam het probleem waar het bedrijf mee kampte aan de oppervlakte.
De bekende herinnerde zich de pen en het Nederlandse bedrijf en nam subiet contact op met het thuisfront om de bewuste reclamepen op te duikelen. Uiteindelijk leidde dit tot een fraaie, commercieel interessante opdracht.
Zo zien we maar weer dat het soms heel vreemd kan lopen, een beursdeelname die in eerste instantie tot niets leidt, brengt uiteindelijk toch nog een opdracht binnen.
Hoe zeggen we dat ook al weer? Je weet nooit hoe een koe een haas vangt, toch?
Rolf Elling, hoofdredacteur
Reageren?
E-mail: rolfelling@vraagenaanbod.stijlgenoten.nl
Twitter: @VenA_Rolf
Facebook: www.facebook.com/vraagenaanbod
En dan is het al weer december, de laatste maand van het jaar. Het wordt…
Na een rustige periode ziet Hamers Metaalbewerking uit Tilburg de vraag weer aantrekken. Het maakbedrijf…
Harry Hersbach Tools, leverancier van gereedschap voor de metaalverwerkende industrie, staat voor een verhuizing van…
De wereldwijde staalproductie liet in september een stijging zien van 0,6 procent ten opzichte van…
Hoekman RVS wil de productieprocessen in lasersnijden, kanten, afwerken, walsen en lassen naar een hoger…
Machinefabriek Wetech op industrieterrein De Horsel in Nuth breidt haar assemblagehal uit. De fabriek is…