De bereikbaarheid van de regio Zuidoost Brabant staat al jaren onder druk. Met de voltooiing van de randweg Eindhoven in de loop van 2010 krijgt de regio weer even lucht. Om ook in de toekomst de bereikbaarheid te regelen, is het compleet maken van de ruit rond de stad noodzakelijk.
Volgens EVO, TLN, BZW, MKB en de Kamer van Koophandel geven de provincie en het samenwerkingsverband regio Eindhoven terecht de voorlopige voorkeur aan de optie langs het Wilhelminakanaal. Samen met opwaardering van de N279 ontstaat dan een betrouwbaar wegennet voor zowel regionaal, nationaal als internationaal verkeer. De economische schade voor het bedrijfsleven als gevolg van opstoppingen kan na aanleg van deze infrastructuur aanzienlijk worden teruggedrongen.
En dan is het al weer december, de laatste maand van het jaar. Het wordt…
Na een rustige periode ziet Hamers Metaalbewerking uit Tilburg de vraag weer aantrekken. Het maakbedrijf…
Harry Hersbach Tools, leverancier van gereedschap voor de metaalverwerkende industrie, staat voor een verhuizing van…
De wereldwijde staalproductie liet in september een stijging zien van 0,6 procent ten opzichte van…
Hoekman RVS wil de productieprocessen in lasersnijden, kanten, afwerken, walsen en lassen naar een hoger…
Machinefabriek Wetech op industrieterrein De Horsel in Nuth breidt haar assemblagehal uit. De fabriek is…