Barack Obama op TIV 2009?

Directeur Wim Hermans van Van den Berg Transporttechniek heeft nog een nieuwe ontwikkeling te melden op het gebied van service aan kranen. ‘We willen de service richting klanten gaan concretiseren, Hiervoor krijgt de klant een inlogcode voor onze internetsite, waarmee hij de gehele historie van de kraan in beeld krijgt. Over bijvoorbeeld het onderhoud, het beheer en de kosten. Bij storingen is te zien waar de monteur zich bevindt en wanneer hij aanwezig is. Dit moet tijdwinst opleveren bij  een eventuele storing.’

Het klantendashboard zal over ongeveer een half jaar operationeel zijn, zo liet Hermans op de TIV weten.

De redactie

Recent Posts

Blog Rolf Elling: Zorg voor enige houvast

En dan is het al weer december, de laatste maand van het jaar. Het wordt…

1 jaar ago

Hoogprecisiespecialist ziet vraag aantrekken en investeert in machinepark

Na een rustige periode ziet Hamers Metaalbewerking uit Tilburg de vraag weer aantrekken. Het maakbedrijf…

1 jaar ago

Verhuizing vormt sluitstuk transitie Harry Hersbach Tools

Harry Hersbach Tools, leverancier van gereedschap voor de metaalverwerkende industrie, staat voor een verhuizing van…

1 jaar ago

Wereldwijde staalproductie nagenoeg gelijk

De wereldwijde staalproductie liet in september een stijging zien van 0,6 procent ten opzichte van…

1 jaar ago

Stap voorwaarts voor Hoekman met vierde locatie

Hoekman RVS wil de productieprocessen in lasersnijden, kanten, afwerken, walsen en lassen naar een hoger…

1 jaar ago

Nieuwe assemblagehal voor Wetech

Machinefabriek Wetech op industrieterrein De Horsel in Nuth breidt haar assemblagehal uit. De fabriek is…

1 jaar ago