Directeur Wim Hermans van Van den Berg Transporttechniek heeft nog een nieuwe ontwikkeling te melden op het gebied van service aan kranen. ‘We willen de service richting klanten gaan concretiseren, Hiervoor krijgt de klant een inlogcode voor onze internetsite, waarmee hij de gehele historie van de kraan in beeld krijgt. Over bijvoorbeeld het onderhoud, het beheer en de kosten. Bij storingen is te zien waar de monteur zich bevindt en wanneer hij aanwezig is. Dit moet tijdwinst opleveren bij een eventuele storing.’
Het klantendashboard zal over ongeveer een half jaar operationeel zijn, zo liet Hermans op de TIV weten.
En dan is het al weer december, de laatste maand van het jaar. Het wordt…
Na een rustige periode ziet Hamers Metaalbewerking uit Tilburg de vraag weer aantrekken. Het maakbedrijf…
Harry Hersbach Tools, leverancier van gereedschap voor de metaalverwerkende industrie, staat voor een verhuizing van…
De wereldwijde staalproductie liet in september een stijging zien van 0,6 procent ten opzichte van…
Hoekman RVS wil de productieprocessen in lasersnijden, kanten, afwerken, walsen en lassen naar een hoger…
Machinefabriek Wetech op industrieterrein De Horsel in Nuth breidt haar assemblagehal uit. De fabriek is…